Nya mål.

Idag har vi en lugn dag och jag ägnar dagen åt lite planering.
 
Jag har anmält mig till Hallandsmästerskapet redan nu, som äger rum i juli. Vi ska prova öppenklass, har jag nu bestämt mig för. Behöver nya mål. Att vara kvar i NKL känns för fegt, provet går ju med dummies. Det blir förstås bara ett stort glapp med dirigeringar samt att gå i par. Men vi får testa! Vi har ju kommit sist tidigare liksom.
 
Vi kör igen på Poängjakten, 9 april. Kämpar på....
 
Med Juni slog tanken mig om jag på samma Hallandsmästerskap skulle prova NKL med henne?  Det hänger förstås på hur mycket vi hinner träna, om vi hinner träna något vatten. Lilla valpen har ju ännu knappt badat! 
Vi får se, helt enkelt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0