Första natten

I skrivande stund ligger mina två hundar nedanför mina fötter och sover <3
De är så fina !!
 
Natten och morgonen har gått jättebra! Juni har sovit nedanför sängen bland kuddar och filtar, hon har halv-hoppat upp mot sängen ett par gånger, jag har sträckt ned handen och försökt få henne att sova där nere iallafall till en början. Men eftersom Vilja sover i sängen fick hon lov att komma upp tidigt på morgonen efter första rastningen.
Sedan sov hon djupt, nära och trygg! Frukosten fick hon ute i samband med morgonpromenaden med Vilja. Stor aptit har hon!
Valpis har hängt med runt på morgonrastningen, tätt mot mina hälar. En stor värld för henne som jag ska göra mitt bästa för att introducera henne till, med trygghet å kärlek.
 
 
Vilja accepterar henne redan fullt ut. Hon vaktar sin matskål - trots att hon är inne i en period med sämre matlust (är hon skendräktig?) ,  hon vaktar enbart i uppfostringssyfte - vilket är sunt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0