Första dagen

Åh, hon är så fin -min Juniper!  Just nu ligger hon och sover på en pläd i köket. Vi har varit ute på en liten promenad utanför Österängen, Juni har åkt i en ryggsäck på min mage - det verkar hon trivas med. Ute söker hon mest min kontakt hela tiden, hon är jätteduktig. Enda gången hon lämnar mina fötter är när hon ska göra sina behov.
Ett gäng barn kom och ville hälsa, det var hjärtan i ögonen på dem när de såg valpen, så klart de fick hälsa. Juni var fram och hälsade men hon blev nöjd fort, hon drogs till vår dörr så då gick vi in.
 
Juni har fått vara med ut när Vilja och jag skulle träna ett pass med viltet (Bästa Melli var valpvakt)
Vilja gör helt plötsligt ett bra jobb med änderna, okej?! Hon fick externbelöning med mjukmat. Fasan och duva tog hon utan bekymmer. Viltet ligger kvar på balkongen tills imorgon, då vi ska iväg till Gölen för ett pass.
 
Det blir premiär-turen för lilla J bak i bilburen då också, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0