15/9

Här har vi soffläge. Jag känner mig väldans trött,  Valpis vaknade 4,30 och åt upp en bit av tapeten vid sängen (?)   Haha... Ut och rasta, sedan somna om. Tror jag blev för kall ute igår så vaknade med en förkylningskänsla i halsen.
 
Vi har varit på ytterligare en bilutflykt. Vi har åkt till Maire på fm med en kasse vilt. I ärlighetens namn så börjar jag bli riktigt less på att behöva träna med vilt såhär, trött på att jag inte kan lita på att Vilja hämtar det jag ber henne om. Det är skendräktighet som spökar är vi två som tror. Det gör det hela svårt för mig att bestämma om jag ska åka på provet eller inte... (nej valpis- inte tugga på datorn)
 
Juni är fortsatt en mycket snäll och följsam valp. Jag väntar fortfarande på "damp-rycken" som säkert kommer ;)
 
Vädret blev skapligt med lite solsken , så jag försökte mig på att fota
 
 
Det gick ju bra : )
 
 
Den vuxna hunden känns plötsligt väldigt vuxen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0