Ny chans på B-prov NKL Halmstad 25/10

Vi får en chans till ! Med över 60 anmälda nkl-hundar till två dagar så är vi en av dem som får starta, kul!
 
Så här sitter jag med förhöjd, nervositetisk puls och inte riktigt vet hur jag ska ro detta i land.
Jag måste verkligen förbereda mig bättre nu. Förbereda mig inför att vi kan nolla igen, att hon kan vägra vilt. Jag behöver ägna mig ett par timmar åt att analysera det förra provet. Analysera hur jag betedde mig, hur Vilja betedde sig - och hur jag ska kunna vända det här. 
Tankar om detta återkommer.... 
 
På fredag blir det därför träning med den nya kaninen och kråkorna som jag var och köpte. Det får även bli vatten-träning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0