November

Så har det blivit november, den mörkaste och tråkigaste tiden på hela året i mitt tycke. Hundpromenaderna är det bara att ta sig igenom, reflexer på. En enda lång väntan till februari/mars tills ljuset börjar återvända. Man får göra det bästa av det, samt njuta av de dagar solen skiner.
 
För ett tag sedan var jag och min fina vän Melina på Dumme Mosse
 
 
 
En väldigt fin dag på en mycket vacker plats.
 
Träden har ändrat färg på löven och nu tappat majoriteten av sina löv
 
 
Med allt det vackra under hösten infinner sig också en gnutta vemod. Allt det vackra övergår snart i grått, grått och åter grått. Grått tills det iallafall kan komma lite snö som lyser upp.
 
Min fina valp Juni har passerat 3,5 månad och närmar sig nu 4 månader. Hon växer vecka för vecka, ökar med nästan 1 kg i veckan. Gissar att hon nu väger snart 12 kg. En ökning med 7 kg sen hon kom !!
 
 
Jag njuter av att se henne tillsammans med Vilja, och de har så roligt ihop. Varje dag.
 
 
 
 
 Jag är så tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0