Vattenträning vid gölen

Första vattenträningen för i år! Ganska sent om man frågar mig, men så går det med en vår som försvann!
Vilja har jobbat på riktigt bra i vattnet, den tvekan hon hade i fjol i samma vatten vid samma tid på året var som bortblåst idag..! Istället fick jag jobba endel med henne i passiviteten istället, hon var nämligen inte helt tyst heller...
Riktigt förväntansfull. Får grunna på hur jag ska motverka att det ska bli ett problem längre fram i klasser...
 
Vi har kastat markeringar åt varandra, kastat en dummy till på samma ställe i vattnet som vi sedan skickat på igen som linjetag. Det har gått bra mestadels av gångerna!  Lärde ut Åsas knepp med "mark mark klapp klapp", för att få hunden att minnas att den ska utåt.
 
Majbritt sa igår att hon inte kan hjälpa mig med valpen, pga hennes katt. Jag blev ledsen, och det kändes som att jag inte kommer kunna ha någon valp...
Men jag vill verkligen ha en hund till, jag vet att jag är värd en hund till och jag är oerhört målmedveten och ambitiös vart jag vill komma med mina hundar. Så livet kan väl fortsätta ge mig vad jag förtjänar?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

I sommar, då ska jag simma med er!

2015-06-14 @ 21:49:18
URL: http://www.namnori.se
Postat av: Anna

Och jo! Klart du ska ha en hund ändå. Du kommer lösa det!

2015-06-14 @ 21:49:53
URL: http://www.namnori.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0