"Stor-träning" hos Anki

Igår hade vi ordnat en träning hos anki, och vi var 10 träningssugna ekipage som samlades där! En riktigt härlig dag!
Uppe i mitt "hjärnkontor" stod det dock lite stilla då jag inte riktigt visste vad jag behöver träna på !? Så kan jag känna lite av och till, faktiskt.
Vilja hade ont i sin tass igår (skrapsår på trampdynan som hon tycks få av och till), så det gjorde ont när hon sprang på det torra gräset.
Vi stod i en triangel och kastade markeringar åt varandra. Vilja fick några av sina markeringar på andra sidan ett stängsel (utan el) ,  hon har jättesvårt för att komma över, hindret blir som ett hinder för henne. Möjligen behöver jag träna mer på det dära!
 
Inför Hallandsmästerskapet nästa helg behöver vi träna sök, fotgående bakom skytt, sök och lite mera sök.
Får bli sökträning med Carina i veckan!  Det ska bli roligt att åka ned till Labrador Halland igen och Alvhaga.
Efter starten där skall vi återuppta träningen med vilt igen, och träna ännu mer sök och sedan sikta in oss på B-prov i augusti eller sept. Nu fan ska det bli av!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0