Lite vila och valptankar

Jag ser att Ni är endel som läser här... jag som inte är van att ha några läsare undrar förstås vilka ni är : )
 
Efter att vi var på kursen hos Meadowlark har vi tagit lite paus, därav inaktiviteten här. Jag och Vilja åkte iväg några dagar till Göteborg där vi var förbi Mölndals BK innan vi åkte hem. Jag fick träffa Zarah, som tävlade med en bror till Bean, som ju ska ha valpar om 2 veckor. Zarah och Messi kom på tredje plats med laget, det verkar ju lovande!
 
Sedan jag skrev sist så har jag varit och hälsat på hos både Charlotte på Minnows och Maria på Blackbounds. I helgen åkte jag och en vän hela vägen till Stockholm över en dag, för att hälsa på Maria och hennes hundar. Ett mycket uppskattat besök från min sida, och det var inga problem att köra. (men tur att jag hade Anna med mig som kunde köra sista biten hem)
Efter att ha hälsat på Charlotte och Maria känns det rätt i magen att det är en labrador som ska bli min nästa hund.
Det känns också lite smått overkligt, om det i höst kommer att bli att jag får en till hund?  Bara för att jag vill det så gärna, så tvivlar jag. Jag gjorde detsamma med Vilja.  Men jag VET att det är rätt för mig, och jag kommer att få alla pussel att gå ihop som det innebär att vara ensam med en valp , allt handlar bara om prioriteringar.
 
 
Söders Broadbean , ägare Zarah Winkler
Valpar föds runt den 21 juli. Håller tummarna för en tik till mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0