ANMÄLD !!!

För 1,5 år sedan trodde jag aldrig att jag skulle kunna anmäla oss till B-prov. Vilja tog inte en fågel-jävel !! Hon vägrade totalt. Efter kursen förra våren när Vilja var enda hund som inte tog vilt, så gav jag upp. Det kommer aldrig att gå. Sedan under förra sommaren kom jag med på en B-provsträning i Alingsås, exakt 1 år sedan nu.
Efter det har det vänt! Jag har fått hjälp av mina fina träningsvänner med träningen. Jag har lagt upp mål, startat på Poängjakten i Halland 2 gånger. Kommit sist där en gång, en andra plats andra gången.
 
Ikväll gick träningen med vilt så pass bra så att jag törs anmäla mig. Woah, detta känns stort!

Kommentarer
Postat av: mujkans.blogg.se

Tjoho vad kul!! När är den?! Lycka till!!

Svar: Provet är nästa lördag! =) Tack ! Jag har ingen aning om hur det ska gå, det får bära eller brista, men det känns nu som att hunden äntligen är redo!
Josefin Johansson

2015-07-31 @ 06:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0