Vinter på 3:e advent

Den senaste tiden har det varit riktigt ruggigt väder, massa regn och blåst och motivationen att vara ute har varit lika med noll.
Tills idag! En strålande fin och vacker vinter-dag! Fattades bara lite snö, men den frost som var räckte långt
 
 
Strax efter min frukost packade jag med mig Juni's lunch och två smörgåsar till mig, sen på med ridkläder och mot stallet. Jag och Vilja tog först en långpromenad (Juni kvar i bilen med klimatanläggningen ställd på 26 grader, tror inte att hon hann börja frysa)
Med det vädret som var idag gällde det att passa på att njuta!
 
 
Tillbaka till stallet och släppa ut Juni, sen försöka fota dem tillsammans. Tyvärr försvann solen, men det gjorde inte så mycket
 
 
 
På fredag är hon 5 månader, min lilla valp!
Juni får nog önska sig ett vintertäcke i julklapp. Hon fick låna Viljas täcke (flera storlekar för stort, hela täcket viftade när valpen var glad haha) förut när de var kvar i boxen medans jag var ute och red. Skönt med ett täcke och inte behöva frysa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0