Honda CR-V

Efter att jag börjat åka mer på ojämna vägar i jaktsammanhang så började jag fundera på ny bil. Att det skulle bli såhär snart trodde jag dock inte, men här är den! Min och hundarnas nya bil!
 
 
Leverans blir när bilfirman skulle vara färdiga med bilen, var lite småfix kvar. Det känns bra! Jag hoppas att jag inte ska bli mer pank på denna!
 
Vi fortsätter att träna med klicker och dummy jag och Juni. Juni blir något låst när jag är passiv med dummy, så jag har börjat röra mig mer och belöna ett gripande i fart. Då kan jag faktiskt få henne att röra sig mot mig ett par meter och hon håller kvar, belöning vid hand-dutt. Ikväll provade vi detta ute också, och det gick fint! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0