Vattenledningsparken

Idag var vi i vattenledningsparken!  Jag hade med mig en kasse vilt, jag vill kolla av henne innan lördag hur hon ligger till. Började med kaninen och hon var seg på upptaget... hon hade inte riktigt lust! Hrm, kändes som att hon hade backat flera steg. Hon kändes loj och jag kände inte riktigt igen henne. Men med krav så löser hon det...dock så kan jag ju inte göra så på ett prov. Det gick iallfall bättre fram på slutet med kaninen, och även nu ikväll här utanför.
Dock så tappade jag tålamodet med hennes jäkla fotgående, om hon kunde sluta vara så hetsig vid sidan !?  
Jag blir galen !!!
 
Jag är rädd att Vilja kommer att börja löpa innan lördag...det vore ju tråkigt. Så, om vi startar så ska jag verkligen verkligen försöka träna mycket fotgående innan, i närheten av provplatsen, så hoppas jag att hon kan hålla position.
Egentligen borde jag vara mer nervös inför arbetet hon ska utföra, men det är jag ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0