Clown

4 timmar i stallet idag för Vilja, regn/snöväder när vi kom hem - så Vilja har bara fått rastningsrundor med Elsa resten av dagen idag.  Hon var crazy att klickerträna nu ikväll ,  härliga hund!
 
Jag har smått börjat få kalla fötter inför att jag anmält mig till WT om 4 veckor (fast...jag har ju inte betalt anm.avgift än).. Men jag ska komma iväg , i värsta fall får jag åka helt ensam .  Går det skit då så blir det ju inte så skoj , men någon station av 5 borde vi ju iallafall klara... Eller vi och vi, JAG. Vilja kan säkert.
 
Tränade långa linjetag på fältet häromdagen , vilket inte gick alls. Var typ första gången som hon inte kunde minnas en linje (?)   Jag skickade om henne flera gånger ,  men hon bara kom av sig och fastnade vid någon fläck.  Jag orkade ej gå tillbaka och visa henne ,  var kanske 150 meter långt ...   Provar nog imorgon igen och se ifall jag kan få ut henne så långt.
 
I dagarna skall jag nog åka ut till Västersjön och träna något. Lägga ett sök ,  och tränatränaträna fotgående !!
 
Den 23/3 är det WT-träning ihop med RSV , det blir perfekt att få en bedömning en vecka innan start   =/  
 
 
Sommarbild .. vid hundbadet 2012.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0