ANDJAKT !

Idag har jag blivit inbjudan att delta på en riktig jakt !!  Känner mig så pirrig i magen. Hur ska det gå !?
Jakten ska vara som en träning för hundarnas del .  1-2 oktober , en ons-tors mitt i veckan , utanför Linköping hörde jag. Söderköping.
Jag blev så glad när jag fick inbjudan , klart jag vill med !!! En sån erfarenhet kan jag inte tacka nej till !
Tror det kommer att vara en toppen-erfarenhet för mig och Vilja ,  som faktiskt har en dröm att få jaga på riktigt.  Då kommer jag verkligen märka hur mycket kapacitet hon har.  Hoppas verkligen bara hon går med på att apportera varmt vilt... Men i den miljön, och all den retningen så är väl möjligheten stor !?
 
Ikväll har jag haft med mig bollkastaren till elmiafältet. Befäst stoppsignalen och sedan bara haft kul med kasta tennisboll och glädjen att kunna styra sin hund vilken boll hon ska hämta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0