MH & långpromenad

Nu har jag anmält till MH här i Jönköping ! Om min anmälan kommit fram så är det 27 april som gäller.
Ska läsa på lite om momenten , men jag tror det enda jag är fundersam över är "spökena" , herregud Vilja skäller ju ut en stolpe ibland om hon är på det humöret.. Stackars dessa spöken vad de kommer bli utskällda misstänker jag !! Dumpen är jag inte så fundersam över (det enda hon gör är väl att rygga till, skälla, resa lite ragg sedan undersöka) , inte heller ljudskramlet, eller skott..   Kan ta och skriva en utvärdering om hur jag tror Vilja reagerar , så ser jag sen hur rätt jag hade
- blir spännande !
 
Idag har jag gått 5 km rundan på Bondberget. Plus att jag har väl 1,5 - 2 km upp dit och tillbaka, så en riktig långpromenad har vi gått idag. Skönt att man kan gå så långt man vill och orkar utan att behöva tänka på att 'valpen' är liten, för det är hon ju inte längre. Årsdagen närmar sig och jag ska boka tid för armbågsröntgen med så småningom.  Tror jag gör så, röntgar armbågarna först och HD i höst. Även om det blir dubbel kostnad. Kan vara skönt o veta hur det ligger till med armbågarna iallafall. 
 
 
buuuhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0