22/7

Röntgenresultatet hade redan hunnit komma in i brevlådan... Rev upp kuvertet. Vart står resultatet ?!!  HD C vä, D bokstavbokstavbokstav hö... Fan fan , hon har fått D-höfter.  Det var verkligen inte detta resultat jag hade väntat mig , så det kom lite som en chock faktiskt.  Och där gick mina avelsdrömmar upp i rök.
Men ska väl inte ropa hej än ,  kanske kan hon gå upp till C år 2014. Men att gå från D till B, det hoppet känns för stort..   Bläää , trist !!!  
 
Idag har hundarna varit hos dagmatte. Samma dagmatte som förut , men till en ny miljö då hon har flyttat. Elsa reagerade med att bli dålig i magen och kräkas. Stackarn blir såå stressad av att fara iväg så ,  nästa gång får hon nog bli hemma iallafall..
 
Igår var vi på hundbadet några timmar.  Vilja är så duktig , hon lämnar inte mig för en sekund och hon gör allt för mig när vi tränar mitt bland folk där i vatten.  Hon är en toppenhund ! Så synd det förmodligen inte kan bli fler hundar efter henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0