Vildare !?

Jag tycker att Vilja är ännu vildare nu under löp...   Hon hetsar i kopplet (ja, nu får hon ju mer och mer vara i koppel), vidgar sina vyer och springer som en jo'jo fram å tillbaka till mig på promenaden ,   blir helt vild och galen när hon träffar andra hundar.. jag undrar, hur ska jag kunna gå enbart koppelpromenader med henne under höglöpet ?? Funderar på att använda flexi-koppel, om jag nu inte vågar släppa henne..  Jag avskyr koppel, men jag hade avskytt en tjuvparvning mer , för valpar ska vi ju inte ha.. än !!  
 
Mycket tvätt blir det med, särskilt eftersom jag tillåter henne att sova i möbler , men men , så är det !
Annars inget nytt , inte på träningssidan heller ..  Längtar efter barmark igen och vårvinter-vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0