WT i sommar ?!

Nuuuu såg jag att goldenklubben lagt ut anmälning och info om C-provsmästerskap !!
 
Jag är grymt sugen på att starta... ! Men är vi färdigtränade då?  Har ingen aning ! Varför hittar jag ingen info om de 5 stationerna? Är det olika stationer från gång till gång, därför det inte finns någon info om detta?  Kan inte säga att jag minns så mkt från det WT vi var på i Mullsjö , och den terrängen som var hoppas jag inte är 'normal' terräng..
Drygt 4 månader kvar att träna alltså !  Nu hoppas jag inte det kommer mer snö , som varar länge iallafall , så det går att fortsätta träna på barmark
 
Idag har vi varit i Värnamo. Det blev en promenad ute i Hjälsammar med min goa vän Isabella. Vilja-bus gick fint vid sidan under långa sträckor , måste bara jobba bort det där med att hon lätt smyger fram.. Är ju inte fint på jaktprov att behöva påminna henne om var hon ska gå .
 
Milton och Vilja har efter löpet haft såå svårt för att umgås. Milton bara piper ,försöker närma sig och Vilja visar tänder. Och Viljas labbe-kompis var helt tokig sist de sågs. På två veckor har hans fokus ändrats TOTALT. Jag tyckte synd om Vilja som fick denna stora hane över sig , hade hon varit i löpet så hade han fått sig en rejäl snyting - men nu var hon desto tåligare, men sa ifrån sen när måttet var rågat..! ja, det är då inte lätt att vara kvinna!
 
WT WT WT WT !!!   Går ett WT då i Västerås slutet på juni.. sedan finns B-prov både i Jönköping och Växjö under september 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0