Rally

Nähä , viltspårkursen var visst full : /   Så blev inget... synd det , var faktiskt riktigt sugen på att gå den kursen , då det är lite osmidigt att själv lägga viltspår, men men !   Så nu anmälde jag mig till rallylydnad istället !   En kompis från stallet ska också gå , så det blir som en kul grej =)   ...viltspår kanske kan komma senare om jag fortfarande har suget
 
Idag har det varit en lugn dag , med knappt någon aktivering för Viljas del.. Jag har sovit halva dagen efter nattens jobb, sedan skulle jag iväg igen och jobba några timmar så det blev bara en promenad där emellan.  Tycker det är viktigt att hundarna klarar av slöa dagar med , och det inte alltid måste hända saker om dagarna, även om både jag och Vilja tycker det är skoj med arbete och aktivering

Kommentarer
Postat av: eva jönsson

Hej Josefin!
Detta är min Jobbmail. Tänkte bara tipsa dig om att man kan själv lägga sitt viltspår med klöve som man drar efter sig. Det brukar mina träningskompisar göra.
Ha det gott! Eva (Lova)

Svar: Absolut ! Men det var ju det här med klöven då , tror inte man kan köpa en sån på ica ;) men visst kan man lägga det själv med!
Josefin Johansson

2013-02-20 @ 06:53:56
Postat av: eva jönsson

Hej igen!
Jag kan försöka få tag på en klöve till den sista mars, när wt:et är till dig.
mvh Eva

Svar: det vore snällt : ) jag och nathalie har bestämt preliminärt att vi åker ner
Josefin Johansson

2013-02-21 @ 06:56:44
Postat av: eva jönsson

Vad kul om ni kan komma:) Det blir lite träning för er bara av att se på och för vovvarna blir det passivetets träning:)

Svar: Precis ! Jag har bara sett ett WT , (goldenspecialen) , och behöver nog kolla på ett par till !! =)
Josefin Johansson

2013-02-25 @ 07:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0