13/2

På väg mot Bondberget..
 
 
Tränade några linjetag på cykelvägen på väg upp. Ville se så hon inte förväntade sig stoppsignal , det gjorde hon ej !
Jag tror jag ska träna med dubbla apporter på cykelväg , grusväg eller liknande. Göra apporten längst bort så synlig som möjligt, för hon kommer helt enkelt inte ihåg att det ligger en där. Men skulle hon någon gång göra det, så vore det guld värt då hon då lär sig att gå på mitt handtecken
 
...och om hon nån gång kommer ihåg att det ligger ute två, så tar hon den första - springer sen till den längst bort (struntar i min inkallning, hon ska bara hämta den också)  och försöker sen få med sig båda hem. Gullhöna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0