Nya dagmatten och anmäld som funkis

Vilja har fått en dagmatte !! Det funkar toppenbra. De båda får sällskap av varandra och njuter av härliga promenader. Och jag får lite mer lugn och ro inombords. Tanken är att Vilja ska vara hos denna dagmatte 2-3 dagar i veckan, det hoppas jag blir bra.
 
Nu är jag anmäld som funktionär på Jönköpingsprovet 7-8 september. Kul !   Blir en toppenchans att få se och lära sig.
Helgen efter där är det B-prov igen i Hjo , som jag tror Lova ska starta på - då får vi åka och kika ! 

Kommentarer
Postat av: Eva Jönsson

Hej Jossan!
Hoppas på start i Hjo, om inte Lova börjat löpa tills dess. Så håll tummarna!!
kram

2013-08-23 @ 06:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0