Vilja 1 år !

För idag ett år sedan kom dessa små liv till världen
 
 
 
De två första bilderna från Maire.. lyckan var total !
 
På ett år har den lilla grisen till höger vuxit upp till en härlig hund-individ med mycket egen fart och vilja..
Jag njuter varje dag ihop med henne !
 

 
Ikväll var det premiär för första löp-rundan !  Jag har alltid tyckt det är förbaskat tråkigt och jobbigt att springa, men nu efter all spinning-träning tycks min kondis gått upp ett snäpp , och det är faktiskt ganska härligt att jogga.  Tog bilen och hunden med mig ned till maxi och joggade rocksjön runt.  Vilja fattade ingenting vad vi höll på med först, men efter några meter förstod hon poängen med grejen. Skönt med sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0