Vaccination !

Promenad i stan runt Rocksjön & Munksjön.  Isarna har smält och jag har blivit så sugen på att badträna hunden... Men det får nog vänta nån månad till.   Munksjön har ingen direkt strand runt sig , men ändå lätt att ta sig i - där kan hunden få träna på att gå i från olika ställen sen för att hämta dummy ! 
 
 
 
Änder i all ära... men detta var något spektakulärt !!  Vad är detta för fågel !?  Vet inte om jag hade kunnat apportera den alltså...

Sen åkte vi till Bankeryd och fick 1 års-sprutan fixad !  Jag fick lite prisuppgifter på röntgen och har efter det bestämt mig för att vänta helt med röntgen till efter sommarn. Det blir annars en dubbel kostnad, som känns onödig.. Tror aug/sept blir lagom tid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0