Så kan det gå...

Idag hade vi stora planer ... Det bokstavligen sket sig när jag vaknar inatt och har fått magsjuka. Usch fy o fan...  Så jäkla tråkigt , då jag verkligen hade sett fram emot att testa personspår med Vilja för första gången.
Dessutom har vi ju MH imorgon ,  kan inte missa det !!!
 
Fåglarna som jag skulle ha tränat med idag fick åka tillbaka till frysen. Spåren får vänta , och jag försöker ladda om för MH imorgon...
Vilja är lugn o fin inomhus ,  men det märks på henne att hon laddar upp sig energimässigt och inte riktigt trivs med att ta det så här lugnt. Men så länge jag inte mår väl så anpassar hon sig.  Jag är snart på banan igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0