Mingel på "Hundens dag"

Idag har vi minglat bland folk & fä på Hundens dag i Bankeryd..! Något som Smådjurskliniken anordnade. Det var sjukt mycket mer hundar och folk där än vad jag trodde det skulle vara , så roligt när hundägare samlas ! Och jag kan gå runt med min inbyggda raslära i huvudet och gissa raser.
 
 
Vilja har hälsat på ett par-tre st valpar som var mindre och yngre än hon själv.  Måttet var rågat när jag stannade och klappade på en Grand Danois-hane på 75 kg, jag släppte på hennes koppel och då sprang hon hem till bilen !!
Den där bjässen kan du minsann få hälsa på själv, tyckte hon nog...
 

 
Var ner till Vätterstranden igårkväll också , Stefan Liv hyllades och det var otroligt vackert... Jönköpings hjälte.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gulligt av henne att kolla in i kameran istället för att spana på hundarna ;) Och vad stor hon ser ut där Vilja :D Växer så det knakar :D

2012-09-12 @ 09:38:07
URL: http://teamalcatazz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0