Miljöträning; landvetter flygplats!

Idag har vi varit en sväng på Landvetter flygplats och gått bland folk från alla världens hörn med tillhörande rullväskor. Jag skjutsade dit en vän som ska åka norrut över helgen, så då fick den lilla följa med ! Så slapp hon vara ensam hemma så länge , att träna på att vara ensam långa stunder får vi träna på en annan gång !
 
 
Jaha...du vill jag ska vara still?
 

 
Lite jobbigt !
 

 
Fast det går !
 
Hon stimmade runt och det var så mycket intryck för henne så jag såg inte skympten av henne på hela bilvägen hem. (Skönt att hon tyckte det gick bra att sova även i en "ny" bil utan buren som hon är van vid)
Tror hon har fobi för snurrande saker i taket, typ fläktar och stora bollar som det var på flygplatsen, hah ! När hon fick syn på den fick hon panik , kutade under min stol och låg där tills vi gick ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0