This is what happiness means to me

Att ha filmer på valparna är skoj , de kommer ju aldrig vara så här små mer än nu så filmer är kul att ha när de blir äldre.  Jag har då aldrig ångrat mitt val av telefon, bra kvalite på foton och film och enkel att filma med, och sen enkelt att lägga upp på facebook!  Jag får väl ta hjälp av min hund-guru Kitty sen och lära mig filma bättre och lägga upp här... ;)

Valp-mys idag igen! Det kan jag leva länge på.



Jag har inte tagit lika många bilder idag, men några iaf !



Och Elsa har varit med idag ! Hon total-ignorerade valparna , så för hennes del var det inget märkvärdigt. Får väl se vad hon tycker senare... :)



Kommentarer
Postat av: Kitty

Man kan ju inte ta kort hela tiden, man måste bara försöka njuta av dem också <3 Men vi är glada för de bilder vi får se iaf ;)

2012-05-08 @ 21:30:26
URL: http://kittty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0