Är det möjligt att må såhär bra!?

Idag fyller valparna 6 veckor !! Många, många bilder har jag tagit idag :)  Så roligt att se hur de växer, hur tassarna bara blir större och större och hur de ser mer ut som hundar för varje vecka som går.




Så fin hon är verkligen, jag är så glad för henne så det går inte att beskriva ! Nu är det bara drygt 2 veckor kvar , sen är hon här :))



Ingen idé att plantera i dessa rabatter Maire... ;)



Eller vara rädd om buskarna







Mjölkbar, öppen !



"Vem är detta... Törs man bita på den?"



Sen somnade hela barnaskaran :)

Nästa vecka är det dags för valptest , hoppas jag är ledig så jag kan vara med på den! 
Jag mår för övrigt oerhört bra just nu , tror aldrig jag har mått såhär bra. Allt bara faller sig på plats , och visst kom lyckan till mig också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0