9 dagar kvar

Nu är det bara 9 ynka dagar kvar !! Tänk att fyra månaders väntan snart är över. Fyra månaders konkret väntan , från Ammys löp till färdig valp. Annars har jag väntat i flera år på detta. Enda sen jag gick på Segerstad och hade med mig Elsa och kände allt för ofta att hon inte räckte till. Det är hela 8 år sedan , så visst.. Detta kommer inte för tidigt : )

Jag har tagit hem ett antal kompostgaller. Det blev kanonbra med att ha galler vid sängen, samt kunna dela av lägenheten för att Elsa också ska få sin lugn o ro när det blir för stökigt. Imorgon ska jag till farfar igen och hämta hem hundfilt och några av Elsas gamla leksaker. Och efter helgen ska jag köpa hem stora säcken med valpfoder, matskål , hundgodis , och ett par till leksaker. Sen är det nog färdigt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0