Sol & värme

Haha, jag tycker detta är lite roligt: Jag har tränat så mycket på att bilen ska vara ett trevligt ställe för Vilja så nu vill hon knappt hoppa ut därifrån!  Får väl träna på det också, allt ska verkligen tränas. Hon är jätteduktig på att sitta tyst och snällt i bilen och vänta. Igår red jag en timme på banan och hörde inte ett ljud från henne.
 
Hur går det med den där koppelträningen då som jag grämt mig lite över.. ?  Jo idag orkade jag inte vara lika ambitiös som tidigare utan hon fick helt enkelt finna sig i kopplet och följa med bäst hon kunde. Kanske hjälpte det att Elsa också var med, att hon följde med bättre då.  Härlig känsla att promenera ner till Vättern och sitta där och titta på tokiga människor som badar i den kalla sjön, brr..  Tyvärr så glömde jag kameran. 
 
Ikväll ska vi till en vän och hälsa på. Vilken tur att hon råkar bo på fjärde våning så man kan åka hiss upp! Detta blir intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0