Min stora dag

Det känns som mitt livs stora dag idag. Den får väl bli andra platsen efter min framtida bröllopsdag, om den dagen nu kommer haha.. Men denna dagen känns alldeles speciell. Dagen då min dröm går i uppfyllelse
:))

Jag hade ruskigt svårt att somna igår kväll, kändes ju som om det vore julafton idag. Min julafton!
Ska strax gå en sista ensam-promenad med Elsa , sen har jag tydligen två vovvsar!  

Uppdaterar sen !!!



Nu är hon här ! Hon ligger bredvid i soffan (tycker hon får vara i soffan) med pip-ekorren och spanar på Elsa som tuggar på något gott. Hon har tagit flytten förvånandsvärt bra ! "Pratade" lite i bilen på hemvägen, kollade på vindrutetorkarna, sen somnade hon lagom tills vi kom hem.




Hon kom och lade sig i mitt knä och somnade på stört : )




Hon slockande igen i köket, så jag passade på att slänga ihop lite mat - med ögat typ varannan sekund på henne







Vädret är jättedåligt ute , så det blir bara inne-bilder idag. Vi hinns nog med och ta bättre bilder ute senare :)

Nu ska jag bara njuta av att äntligen ha henne här ! Tror jag är gladast i stan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0