Första natten

Natten har gått helt ok ! Tror jag har sovit sämre än vad hon har, sovit med ett öga öppet och vaknade till de gånger hon bökade och ville upp i sängen, men hon har sovit nere på golvet hela natten. Ute vid 5.30 och kissade sen sov vi en stund till. Hon är duktig med att göra ifrån sig ute , jag försöker hinna ut innan hon hinner sätta sig. Hon följer en som en skugga ute och inne , och lyssnar klockrent på visselpipan - hoppas det kan stanna så : )

Idag skiner solen, kanske kan ta med en leksak ut senare och leka och försöka ta några foton.

Annars tar vi det mest lugnt idag. Hälsat på några människor ute, och hon gillar alla ! Redan hunnit smita fram till några som det inte var meningen att vi skulle hälsa på, får nog träna på det framöver!







Tycker hon är rätt charmig, min Aim High Tofts Charm.


Kommentarer
Postat av: Kitty

Charmig, att hon är :D jag vet, sov också med ett öga öppet de första nätterna :) hon är tokigt söt!!! Kram

2012-06-03 @ 08:02:06
Postat av: eva jönsson

Hej!

Så underbart söt hon är, väldigt lik Ammy och Storasyster Lova som jag är ägare till. Känner också igen alla pirriga känslor iför hemkomsten av valpen. Lycka till!! Mvh Eva och Lova

2012-06-03 @ 10:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0