15/6

Lilla tjejen har varit här i två veckor idag :)  Tycker det känns som hon har varit här längre än så. Det kanske beror på att hon funnits i mina tankar hur länge som helst. Tänk att hon äntligen kom...!





Legat och sovit hela fm, nu är det full rulle en stund !!  Favoriten är att rejsa runt i sandlådan här utanför, jaa de är precis som små barn.
Hon är duktig på att komma med leksaker som jag slänger iväg på hallgolvet. Då hämtar hon dem och kommer sen till mitt knä, eller så lägger hon sig bredvid Elsa. Kampa kan hon göra (och låta mer som en kamphund...) men hon verkar finna det största nöjet i att leka ihop, för släpper jag leksaken så vill hon hellre upp i knät eller brottas. Typ.. döda-hopp  ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0