Utsikten

Man kan tro att vi har varit ute och flugit luftballong idag;
 
 
Har ej varit ute och flugit, utan "bara" varit vid Utsikten i Huskvarna! Visst är här vackert. Ta bort de mörka molnen, lägg till skymning och solnedgång så blir det allt vackert..
 
Fästingarna har visst party där uppe på höjderna. Äckliga djur. Får behandla Elsa med frontline nu igen , någon som vet om samma preparat funkar bra på valpar ??
 
Och en bra grej !!  Vilja går ju fortfarande mest utan koppel (för jag har nog med att ha en hund i koppel och tycker det är bara bekvämt om hon kan gå utan) , det kom en man gåendes förbi oss och jag fick henne till att stanna kvar hos mig, men sen stack hon iväg när mannen passerat. Gaaah , ropade tillbaka henne. Hör och häpna så vände hon sig om kom tillbaka !! Kanske har lilla valphjärnan förstått nu varför jag blir så arg på henne och kopplat ihop ett plus ett.
Duktig vovve : )  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0