I väntsalen...

Jag hade ett ärende till stan, så för att fördriva dagen lite fick Vilja följa med en sväng.  Vi gick från Rådhusparken och ner till stationen. In på väntsalen och satte oss på första bästa bänk där inne. Efter hon kommit till ro så gick jag vidare längre in på väntsalen, och satte mig där istället osv osv. 
Även om Vilja kan ha måttligt med självförtroende och en jäkla anamma, så kan hon även bli väldigt liten och vill hoppa upp/vara i knät.. Mammig.  Jag brukar vilja ha henne kvar på marken, för hur kommer det se ut annars med en vuxen hund ca 30 kg i knät? Nää, hon får lära sig.
Jag tycker hon är rätt duktig i stan faktiskt, med tanke på att alla hennes nervceller (typ 5 st...) går åt alla håll och hon vill göra alla saker på en gång. Mycket vilja, precis som jag ville ha!
 
Och fortfarande är det folk i alla åldrar som går fram och vill hälsa... : )   Det är inte många som lyckas pricka in att hon är en golden-valp. Ja, hon är ju från England så klart inte hon ser ut som alla andra ! Eller ens är i närheten av alla andra. Unika tjej.
 
 

Gav henne en dummy igår. Hon bar den så fint, så fint. Stolt är hon när hon bär.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad roligt att hon gillade sin dummy.. Du får ta kort på henne när hon stolt kommer med sitt byte ;)

2012-07-16 @ 23:03:33
URL: http://teamalcatazz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0