Hej mitt vinterland

Jag tog visst med mig vintern hem från Luleå , opps det var inte meningen !! Men visst är det rätt mysigt ändå med all snö , även om allt tar så mycket längre tid och är så mycket besvärligare.
 
Att vara utan hundarna i flera dagar var minst sagt ovant. Jag kom fram till att jag verkligen inte trivs utan hund , vem vill kunna ligga i soffan en hel eftermiddag och kväll !? Inte jag iallafall. Trivs mycket bra med alla utevistelser man får på köpet när man har hund.. Det var obeskrivligt skönt att vara hemma hos dem igen. Det första vi gjorde var att gå ut till elmia-fälten , i snöfall och blåst
 
 
 
 
 
 
Dåliga fotomodeller.. eller dålig fotograf.. !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0