7/8

Ups,  nu ligger bloggen visst lite nere!  Det blev så efter att jag gick in i mitt "work-mode" och arbetade arslet av mig , usch fy och fasa men nu är jag ledig ! 
 
Har lite mer att skriva om efter helgen, då vi varit iväg på golden-specialen , haft träning med de stora hundarna och börjat på valpkurs !! Oj oj oj.. Men hon är fortsatt duktig. Testade igår om hon fortfarande kommer ihåg inkallnings-signal med pipa, japp det gör hon. Hon vände så fort så hon knappt fick med sig sina ben..  Jag brukar annars inte använda den så ofta , då jag inte vill nöta ut den, den sitter som berget i henne och vill den ska fortsätta göra det.
Men ska snart börja träna in lite mer signaler, sitt/stoppsignal och närsök. Kanske vi kan göra i helgen Nathalie ??
 =) 
 

 
Nya sängen får visst godkänt !  (Budget-variant på Höök's, 399 kr)
 
 
Är ju viktigt att den är mjuk och skön för ryggen....
 

Kommentarer
Postat av: eva jönsson

Hej på er!
Exakt så brukar Lova också ligga fast med avslappnad svans:)Jättesöt hon är din lilla Vilja
/Eva

2012-08-08 @ 18:31:16
Postat av: Nathalie

Synd att vi inte tränade det i helgen(vi fick dock med massa annat viktigt istället!) Men vi kanske kan försöka boka in en träff innan vi ska ses tillsammans med de andra och träna lite inkalling osv??? :))

Svar: Det kan vi göra ! Har några bekanta med sina valpar som gärna vill ses på en träff , kan du inte kolla upp när du kan komma mot Värnamo så kan vi ses då kanske : )
Josefin Johansson

2012-08-15 @ 22:38:26
URL: http://teamalcatazz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0