Början av förberedelserna

När ska man egentligen börja skaffa grejer till valpen, och vad behöver man som man inte redan har hemma? Ett nytt halsband antar jag, därför har jag nu börjat smyga runt i stadens djuraffärer (det är ju tur det finns några st)   Idag hittade jag ett på A6 zoo, lila koppel och halsband med hjärtan på. Kunde inte hittat ett sötare... Men så stod jag där och tänkte att detta halsbandet kommer hon nog växa ur på två veckor , så jag får nog ta och köpa ett som är större från början. Men riktigt gulligt var det !
Och det är ju himla tur man tvingas vänta 8 veckor, så man hinner köpa allt onödigt !

Köpte istället tuggben till Elsa. Bortskämd som hon är, så ska hon ha ett varje kväll : )  Lika bra att hon får som hon vill, annars har man två ögon efter sig hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0