3 veckor gamla

Nyss varit ute på en timmes promenad med Elsa i regn , kanske lite överambitiöst men jag är glad för varje långpromenad hon fortfarande följer med på.  12 år till hösten blir hon,  men jag slutade räkna åren efter 10...

Igår blev valparna 3 veckor gamla!




Undrar vad hon ligger och tänker på , var mamma/mjölkbaren är kanske?   På en vecka har det hänt jättemycket i deras utveckling. De kan gå , se och höra , göra diverse ljud ifrån sig (morr och skall) och de är mycket mer medvetna om omgivningen. De har blivit små hundar : )) 



Livsnjutaren himself. 
Svårare är det att fota dem nu , de är ju i rörelse hela tiden och inte bara ligger och sover som de tidigare gjort i sitt unga liv.








Riktigt roligt är det att följa dem!  Jag är lyckligt lottad att jag får den förmånen att följa dem på så nära håll.
Snart ska Elsa få följa med ut och träffa dem också, träffa den lilla som ska göra vårt liv mer innehållsrikt ! : )







Kommentarer
Postat av: Kitty

Mys i valphagen <3 Det är en underbar tid ni har framför er!!!!

2012-04-26 @ 22:41:57
URL: http://kittty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0